
Account
- Bent je je e-mailadres vergeten? Neem dan contact op met de klantenservice. Geef voor verificatie daarbij je naam, (oude) trainingslocatie en geboortedatum door. Zij kunnen je dan verder helpen.
- Ben je het wachtwoord vergeten? Vanwege security maatregelen sturen we je nooit rechtstreeks inlog-gegevens toe. Indien je het wachtwoord bent vergeten, kun je gebruik maken van onze "Nieuw Wachtwoord" -toepassing. Je kunt via deze weg een nieuw wachtwoord instellen, waarbij je een link per mail krijgt toegestuurd. Deze link is vanwege security redenen slechts éénmalig als ook tijdelijk geldig.
permalink
Wil je je e-mailadres wijzigen? Bijvoorbeeld omdat je van school bent gegaan of indien je een ander e-mailaccount wenst te gebruiken?
- Log dan met je oude e-mailadres in, op je account en wijzig via je profiel het e-mailadres. Vergeet naderhand niet om dat op te slaan
- Als cursist zie je de mogelijkheid tot het wijzigen van je e-mailadres ook meteen op je dashboard.
permalink
Wil je je gegevens extra goed beschermen? Het is binnen MFFA® Europe voor iedereen verplicht (behalve voor cursisten) om in te loggen middels tweestapsverificatie. Vind jij het als cursist echter ook een goede zaak om je persoonsgegevens extra goed te beschermen?
Dan kun je via je profiel de tweestapsverificatie activeren.
permalink
Als je bent verhuisd of van school af bent kun je zonder probleem je herhalingscursus volgen bij een ander MFFA® Europe TC.
Als je eenmaal van school af bent, kun je daar namelijk niet meer terecht voor een herhalingscursus, omdat dit bekostigd onderwijs via een ‘corporate’ TC (school) alleen bestemd is voor de reguliere studenten.
Daarom vragen we je om je schooladres te wijzigen nadat je van school bent gegaan. Zo kunnen we je oproepen voor een herhalingscursus en kun je de status van je certificaat en trainingslocatie inzien.
permalink
Vind uw antwoord
Populair: twee stapsverificatie ,certifcaten, kwaliteitscontrole,
... Binnen één van de veelgestelde vragen.
